Saturday 15 November 2014

Susilaikykime nuo nuodėmių atskleidimo

Pranašas (salAllahu aleihi wa salam) pasakė: „Mano tauta yra saugi (t.y. jai bus atleista), išskyrus tuos, kurie giriasi, didžiuojasi savo nuodėmėmis. Tarp šių žmonių yra tokių, kurie, padarę bloga, bet Allah saugojant tai (nuodėmę) kaip paslaptį, atsibunda ryte ir sako: „O, toks ir toks, praėjusią naktį aš padariau tą ir aną.“ Jis eina miegoti Allah saugojant jo nuodėmę kaip paslaptį, bet jis nubudęs ryte atskleidžia, tai ką Allah slėpė.“ (Bukhari)

Abdullah Ibn Masoud perdavė:  „Atėjo pas pranašą vyras ir sako: „O Allah pasiuntiny! Aš buvau su moterimi tolimojoje Medinos pusėje ir patenkinau savo lytinių santykių troškimą su ja. Tai štai aš čia, nuteisk mane pagal save.“ Tada Umar Ibn al-Khattab pasakė: „Allah saugojo tavo paslaptį, tai kodėl tu jos nesaugojai?“ (Muslim)


Allah pasiuntinys (salAllahu aleihi wa salam) pasakė: „Tam, kuris palengvins šio pasaulio sunkumus tikinčiajam, Allah palengvins sunkumus Prisikėlimo Dieną; tam, kuris bus nuolaidus įsiskolinusiam žmogui, Allah bus nuolaidus šiame ir aname gyvenimuose; tą, kuris pridengia musulmoną (t.y. jo klaidas, nuklydimus), Allah pridengs šiame ir aname gyvenimuose.“ (Muslim) 

No comments:

Post a Comment