Wednesday 24 July 2013

„Buvau pasiųstas užbaigti geras charakterio savybes“

"Allah pasakė: „Jis įsako jiems gera ir uždraudžia bloga. Ir Jis leidžia jiems tai, kas švaru, ir uždraudžia, kas nešvaru ir šlykštu.“ (7:157)

Ši aja iliustruoja pranašo (salAllahu aleihi wa salam) žinios tobulumą, užbaigtumą. Jis yra tas, kurio kalba Allah įsakė visa, kas gera ir uždraudė visa, kas bloga. Dėl tos priežasties pranašas (salAllahu aleihi wa salam) pasakė: „Buvau pasiųstas užbaigti geras charakterio savybes.“

Jis (salAllahu aleihi wa salam)  taip pat pasakė: „Mano panašumas su kitais Allah pranašais yra tarsi žmogaus, kuris stato namą. Jis užbaigė ir ištobulino viską name išsskyrus vieną plytą. Žmonės praeina pro namą ir išreiškia susižavėjimą jo grožiu, bet sako: „Jei tik ne ta trūkstama plyta...“ Aš esu ta plyta ir aš esu pranašų antspaudas (tai yra, galutinis taškas- Dienos Hadiso pastaba).“

Per Muhammad Allah užbaigė religiją, kuri įsako visa, kas gera ir švaru bei uždraudžia visa kas bloga ir nešvaru."


Ištrauka iš Ibn Taymiyya knygos "Enjoining right and forbidding wrong"

No comments:

Post a Comment